03 juli 2015

Äntligen helg!

Du hae aldrig varit så efterlängtad! Kag älskar denna värmen som kommit men den är inte rolig att jobba i.

Efter att ha hållt på att svettats ihjäl på jobbet åkte jag in till stan för att hålla på att svettas ihjäl där. Massa tråk-måste-ärenden som skulle uträttas. Träffade på halva bekantskapskretsen med så det tog ett tag innan jag lyckades ta mig hem igen.

Kvällen har bestått av grillat och jordgubbar med ett glas gott dricka till. Allt för att fira in denna efterlängtade helg❤ ja även att vi blivit båtägare på nytt. Japp idag blev det klart. Pontus är så glad och nöjd här hemma☺. Barnen också. Vi satt och hade familjeråd om båtens namn vid middagen. Tror vi kom på det men det väntar jag med att avslöja.
Jag gör precis som alla stora bloggare. Skriver A men inte B. Jag kan jag med☺

//Sofie 

Inga kommentarer: