31 juli 2015

Födelsedagsbarn och sommarodden

Dagen började med skönsång för våra nyblivna 7 åring här hemma☺ han var redan vaken och satt i sängen och väntade på oss. Morgonpigge Hugo klarar ju inte av att sova länge och än mindre på sin födelsedag. 

Jag åt frukost ihop med familjen på sängkanten i Hugos rum innan det bar av till jobbet.

När jag slutat så åkte jag hem till mamma och pappa en sväng. Årets andra sommaroddtävling var ikväll så vi åkte och kikade på den i Malexander. Fick träffa barnen med som åkt dit tidigare med Pontus. Pussa på dem extra mycket då jag inte träffar dem förrän på söndag igen då jag jobbar hela helgen och de ska åka och vara med Pontus på sommarodden.

Precis ätit lite mat här hemma hos mamma och pappa och ska snart gå och sova. Sover över här inatt för att slippa åka fram och tillbaka när jag ändå ska upp och jobba imorgon igen.

//Sofie 


Inga kommentarer: