16 juli 2015

Semester!

Den är inte lång och den är obetald men nu har även jag semester! Efter kaosdagar på jobbet är det så skönt att vara lite ledig nu.

Slutade så jag hann vara med barnen på deras simskola vilket var så roligt då fick jag vara med och se när Hugo klaradeav att ta sitt första märke❤

Efter vi kom hem från simskolan så packade vi ihop det vi behövde ha med oss och så drog vi ut med båten på sjön. Vädret har varit så fint idag så det var riktigt skönt när vi åkte iväg.

Nu ligger vi helt ensamna på en ö och har det rätt bra. Jag och barnen badade förut och jag slog på stort och tvättade även håret. Hoppade och gjorde roliga konster från båten med och det tyckte barnen var väldigt kul☺

Lägg märket till vad jag har på fötterna. Till mitt försvar vill jag säga att det är ingen som ser mig här och jag hittade inga gamla vanliga hederliga pissetofflor så dessa får duga så länge. De tål ju vatten bra men det är väl det enda positiva med dessa skor.

Nu leker barnen kurragömma på ön med Poker och Pontus han rensar avloppsstopp i diskhon medan jag bloggar. Eller jag bloggar medan Pontus rensar avloppet kanske är mer rätt☺

//Sofie

Inga kommentarer: