10 juli 2015

Konsten att göra sig fin på sjön

Sitter i båten påväg mot Sommen och sommarens fest hos Emelie och Dennis☺ maskerad är temat så alla ska vara utklädda. Jag har haft såna problem med det! Inte å komma på vad (jag tycker sånt här är kul så idéer finns det gott om) men jag har blivit motarbetad på andra sätt. Till sist nu så lyckades jag fixa en outfit. Bild på det får ni imorgon☺

Har försökt sminka mig och fixa håret medans båten åker (vara lite effektiv) men det var lättare sagt än gjort. Det gungar en del i blåsten. Dessutom hade vi inget eluttag som passade min plattång så håret kunde jag inte göra det jag tänkt med men men. Får gå ändå☺

Leah hon kör båten, Hugo sover och Pontus har tagit sig en öl för att fira in att han gått på semester. Bra det lät. Leah körbå Pontus sittter och dricker öl men riktigt så illa är det inte. Jag är med och kör också så vad kan gå fel då?☺

//Sofie

Inga kommentarer: