15 juli 2015

Vill inte alls åka och jobba

Vädret är stålande! Barnen och Pontus har åkt iväg på Hugo och Leahs simskola som de har den här veckan (å även nästa) och jag kunde inte följa med för jag ska jobba hela kvällen lång...

Så opepp så det finns inte och jag har en känsla av att kvällen kommer bli körig men det är bara att bita ihop och köra på!

Min dag har annars bestått av att jag suttit på altanen och rensat och fört över bilder till hårddisken. Tog hela förmiddagen men nu så☺ efter lunchen och avvinkandet av övriga familjen hoppade jag i löparskorna och satt på David Batras sommarpratarprogram i öronen och gav mig ut på en ordentlig löprunda. Sprang tills programmet tog slut så det blev nog milen jag hann med.

Skönt efteråt men inte lika skönt att hoppa i dessa jobbkläder...men det kommer nog kännas skönt efteråt det med☺

//Sofie

Inga kommentarer: