06 juli 2015

Köra hem båten

Pontus och jag är på plats för att tuffla hem båten vår till sin hemmakaj. Barnen är hos farmor och farfar (vi levererade dem dit igår kväll). Är så himla trött i huvudet efter att ha jobbat 7-16 så kommer säkert somna i båten när vi åker nu ZzZzZz....

Vädret som var så varmt och fint igår har övergått till blåst, en del moln och inte alls lika varmt väder😕 hoppas det bara är tillfälligt. Jag hade packat med badkläder för att kunna bada nu på sjön men tror jag  jag står över det.

Bjuder på några bilder från igår. Hugo när han somnat upp och ner i en trädgårsstol, Leah som visar att även Bamse behöver flytväst när man är på sjön och två badbilder. Ena där Poker dyker i precis efter mig och en när vi alla badar☺ nu ska jag ägna mig åt att hjälpa till här så vi kommer iväg någon gång. På återseende!

//Sofie

1 kommentar:

"Ninos" sa...

Nää Hugo, inte sova så!