18 juli 2015

Ny telefon

Idag så hände något sorgligt! Min älskade samsung galax S3 ville inte längre...den har haft sina fel sista tiden men jag har liksom lärt mig leva med det men idag ville den inte mer. Har aldrig haft en sån bra telefonen som denna så det gör lite ont i hjärtat😔

Fick hoppa in lite akut på audio video idag och införskaffa mig en ny telefon. Samsung blev det återigen men nu en S6.

Jag verkligen hatar att köpa ny mobil! Suttit halv dagen och försökt få igång den och föra över allt från den gamla. Eller Pontus tog över rätt snart efter att jag höll på att kasta ut skiten genom fönstret då jag hatar när allt ska krångla. Vilket det gjorde en hel del. Har noll tålamod när det kommer till teknikprylar. Tycker inte det är kul för fem öre.

Jag hade mycket hellre behållt min kära gamla S3❤

Ja det kommer bli bra men känns så trist att behöva byta mobil. Normal jag är☺

//Sofie 

Inga kommentarer: