19 juli 2015

Bloggproblem

Jag har försökt blogga från mobilen idag men det går visst inget bra...Det måste bara fixas då jag blir helt handikappad av att inte kunna skriva i bloggen från mobilen! Eller det som inte går rättare sagt är att få med bilder. Jag lyckades med den i inlägget under men då via en annan app som jag laddade hem i panik men den appen är värdelös på andra sätt så den vill jag inte använda mig av heller.

Någon som råkat ut för något liknande som har nåt tips om vad det är som är fel? Varför det inte går att få med bilder när jag publicerar inläggen från mobilen? Jag har provat att ladda upp appen på nytt men det gjorde ingen skillnad. Se om min egna lilla IT-tekniker (Pontus) kan fixa det.

För att sammanfatta dagen så har den bestått av städning av huset, fem års kalas för fina Emma och ett pass på gymmet.

Nu ska jag försöka få min blogg att fungera igen som den ska. Blir idiot när det ska krångla! Allt ska ta sån tid att få som vanligt när man skaffat ny mobil. Saknar min gamla mer och mer för varje krångel som dyker upp.

//Sofie 

Inga kommentarer: