29 juli 2015

Sova över

Leah sover över hos Hugo inatt. Jag bäddade en madrass till Leah nedanför Hugos säng (han har loftsäng) men nu ligger de bredvid varandra uppe i Hugos säng och berättar massa historier för varandra ❤

Jag har jobbat hela långa dagen. Kom hem och fick säga hej till Sandra med familj som var här på besök. Sen sa jag hejdå till Sandra med familj och även Pontus då de åkte på sommarrodd tävling. Jag och barnen skulle följt med men då vädret är som det är (regnskurar en gång i halvtimmen) så stod vi över. Lagade mat och myste här hemma istället.

Ja vi hann även med några arga utbrott däremellan men nu njuter jag av att vi alla är sams. Jag ska slänga på ett gammalt avsnitt av morden i midsomer innan jag med ska sova. Imorgon väntas kalas för den blivande 7 åringen så behöver ladda mina batterier inför det.

Provar att lägga upp en videosnutt från igår när vi var på museet. Se om det funkar. Det lär ju märkas☺

//Sofie


Inga kommentarer: