06 juli 2015

Hemma igen

Det gick bra att få hem båten. Den ligger nu så fint där hon ska vara☺

Nu har vi även bestämt namnet helt och hållet! Vi har haft ytterligare omröstningar och alla är överens (utom Pontus) så båten ska heta Izabella. Med Z det har Hugo bestämt. Tycker Izabella är ett fint och bra namn. Det var faktiskt Leah som kom med det som förslag. Vi hade ju Isabella som namn förslag när hon föddes men hon var ju ingen Isabella hon var ju en Leah☺

Därför lite roligt att båten får heta det nu istället. Pontus är dock lite sur att hans namn inte gick igenom. Hans förslag var Plåt-Fia. Båten är av stål så det tyckte han hade passat bra men inte ens barnen gick med på det så det var ett riktigt dåligt namn förslag med andra ord. Hugo sa att hon kan få ha det som smeknamn😂

Jag lyckades i alla fall hålla mig vaken  hela vägen men nu är jag riktigt trött. Har tre överfulla korgar med tvätt som vill bli omhändertagna men de får vänta... jag ska sova istället. Morgondagen består av ytterligare en lång arbetsdag. Nu blev jag ännu mer ZzZzZz.

//Sofie

Inga kommentarer: