27 juli 2015

Godmorgon vecka 31!

Det här är veckan när Hugo fyller 7 år! Tänkte så stor han är vår kille<3 nbsp="" p="">
Jag hann aldrig med att skriva något här igår. Jobbade delad tur och när jag kom hem var det bums i säng för att orka upp idag igen. Men jobbar dag idag så känns skönt det.

Igår när jag var hemma på lediga timmar så åkte jag hem till mamma och pappa som precis kommit hem från sin husvagnssemester. Fick med mig en kasse från Ullared med saker till barnen, en platta öl och vin och några cider från Tysklands besöket. Inte fy skam när föräldrarna varit iväg:-) Så snällt det tackar vi så mycket för!

Leah sover över hos kusinen och Hugo är morgonpigg som vanlig och var uppe innan min klocka ringde. Och då gick han ändå och la sig sent igår för han satt uppe och väntade på att jag skulle komma hem i går kväll.

Jaja dags och göra mig redo för nästa jobbpass. Tjingeling på er!

//Sofie 

Inga kommentarer: