23 september 2018

12 år tillsammans

Vi kom ju på att det ju är vår dag idag. Ja, Pontus och min dag som vi har som årsdag. Så idag har vi hängt ihop i hela 12 år! Firade med att ta med barn och hund på promenad i skogen och knäppte ett par bilder som minne.



Ungefär så mycket firar vi. Vi pratade om att kanske åka iväg på en weekend bara vi två någon gång i höst. Se om vi kan få ihop det. Vore väldigt mysigt! Längesen sist vi gjorde något sånt.

Jag ska annars straxt gå och lägga mig. Har ont i bihålorna igen. Har jag värktablett i kroppen går det ann men just nu känns det som hela huvudet och ansiktet ska sprängas. Jag har ju tänkt jobba imorgon så får se hur det är imorgon bitti. Orkar inte med fler läkarbesök! Förra veckan var jag där fyra gånger totalt. Märke efter vår promenad att det blev värre i bihålorna.

Undra om besvären med öronen gjort att jag inte känt av bihålorna så mycket? Eller om det har kommit och blivit nu efter öronen? Alltid är det något liksom.

Natti natti på er! Hoppas på en piggare morgondag!

//Sofie 

Inga kommentarer: