04 september 2018

Stressigt

Gårdagen var bara en lång jobbdag. Var inte hemma förrän efter 21 igår och somnade som en stock på en gång.

Idag blev det jobb till 16 och därefter hämtade jag Ebbe som varit hos mamma idag. Hon var även snäll och tog honom till veterinären som vi fått tid hos idag. Ebbe har haft ont i ena benet sen i söndags. Han stödjer inte på ena frambenet utan hoppar fram på tre ben. Han verkar inte ha ont, äter, dricker och är som sitt vanliga jag annars.

Det var iallafall inget allvarligt som veterinären kunde se. Han röntgades men det visade inget. Han har fått medicin mot inflammation och smärta och om en vecka ska veterinären återkoppla och se så han blivit bättre. Håller tummarna för att det blir bättre inom de närmsta dagarna!

Barnen har haft både fotboll å tennis ikväll. Själv lyckades jag klämma in ett gympass vilket var väldigt skönt trots att jag var trött så jag höll på att somna ståendes innan.

Nu blir det soffhäng innan jag ska gå å lägga mig. Börjar 06 imorgon så bäst att jag ser till så jag får min skönhetssömn🙂

//Sofie 

Inga kommentarer: