06 september 2018

Förkylning och bihålor

Blir en dag hemma då förkylningen även hittat hem hit... jag kände av mina bihålor väldigt väl igår, men efter en natt med 10 timmar sömn är det bättre. Alla är ju förkylda nu så jag bara väntar på att mina bihålor ska kollapsa igen.

Faktum är att jag sitter och letar efter andra jobb. Jag känner att min hälsa aldrig kommer palla att jag är kvar inom barnomsorgen. Först och främst är det den kroniska bihåleinflammationen men även stressen. Jag upplever sån stress just nu och främst från jobbet. Jag har inte sovit bra en hel natt sen jag kom tillbaka från semestern.

Jag är livrädd att det ska bli ännu värre. Tycker så mycket om att jobba med människor och med barn som jag gör nu men kombinationen av alla baciller å stress gör att jag känner mer än någonsin att jag behöver hitta annat jobb. Tyvärr.



//Sofie

Inga kommentarer: