09 september 2018

Ännu en fotbollslördag

Vi kör på fotboll varje helg nu för tiden. Den här lördagen var det dags för Leah att spela årets sista poolspel.

Det var till att gå upp tidigt då samlingen var redan vid 9 i Aneby. Vädret var till en början inget vidare men lagom till att de skulle börja spela så sprack solen igenom och det var riktigt skönt väder!


Leahs lag spelade fyra matcher och de kämpade så bra! I slutet hade de en gemensam avslutning där alla deltagare fick medaljer.


Vi var rätt hungriga sen så vi begav oss till närmsta matställe för att inta lite käk. Jag åt en schnitzel som var riktigt god. Sen är väl hunger den bästa kryddan?:-)


Jag var helt slut sen. Fy så ont jag hade i bihålorna och trött i hela kroppen. Så när vi kom hem la jag mig ner och somnade pang bom. Sov i nästan två timmar.

På kvällen hade vi besök av Emma och Ville som var här medans deras föräldrar var på konsert. Jag somnade innan de blev hämtade och då hade jag, som nämnt, ändå sovit en rejäl middagslur innan.

Det blir en lugn söndag nu för min del. Hoppas att jag ska känna mig piggare så jag har lite energi inför nästa vecka!

//Sofie


Inga kommentarer: