02 september 2018

Värmen är tillbaka!

Från gårdagens höstrugg till dagens underbara väder! Så härligt med strålande sol och värme! Idag behövdes minsann inga byxor eller strumpor.


Jag körde på bara ben, klänning, de nya gula  mohedaskorna och en poncho (som sen åkte av då det var så varmt) idag.

Pontus hade fotbollsmatch idag (derby till och med) som han och Hugo åkte iväg på. Jag och Leah tog oss en tur till Boxholm där vi hälsade på Benjamin! Han blev hela en månad idag så det var verkligen på tiden att vi fick träffa honom:-)


Så mysigt och trevligt att ses! Jag och Cissi satt och pratade skit och gosade bebis medan de andra barnen lekte för fullt. Tiden gick fort och rätt som det var så var vi tvungna att dra vidare. 

Vi åkte vidare till mamma och pappa där vi sen hängde med dem för en tur in till Linköping.

Jag och Leah shoppade kläder inför den kommande vintern till henne och Hugo. Gäller fan att vara ute i tid. Satt och surfade runt efter vinterkläder på nätet och fick se att massa kläder redan är slut!

Tanken var ju först att Hugo också skulle följt med, men fick istället chansa på storlek till honom och såklart passade inget av det jag köpt. Trött jag blir... Men mamma ska åka till Linköping i veckan igen så hon sa att hon kunde byta. Hoppas bara det finns rätt storlek kvar då.


Blev ett stopp hos Elin och Minna med innan vi åkte hem. Käkat middag ihop och nu ligger äntligen barnen i sina sängar. Imorgon är det ju vardag igen. Vi har imorgon återigen kvällsmöte så jag jobbar tolvtimmars imorgon med. Kan inte säga att jag ser framemot det, men det är väl bara till och bita ihop och köra på.

//Sofie 

Inga kommentarer: