25 september 2018

Helt slut i kropp

Tyckte jag kände mig mycket piggare i morse. Hugo mådde också mycket bättre och har inte haft någon mer feber vilket är väldigt skönt.

Jag tog mig ut och gick en promenad med Ebbe på förmiddagen i det fina höstvädret.


När vi kom tillbaka började jag plocka med de stackars blommorna på verandan och altanen som tagit illa vid sig efter nattens minus grader. Det var minus 2 grader när jag skickade Leah med skolbussen. Så kallt! Jag vill ha vår och sommar igen!:-)

Iallafall var det ungefär det jag har orkat med idag för sen har jag mest legat. Somnade på soffan efter lunch och sov i två och en halv timme. Så även om det känns bättre i bihålor och öron så har det tagit ordentligt på mina krafter. Gäller nog att jag tar det lugnt allt eftersom att jag känner mig bättre.

//Sofie 


Inga kommentarer: