28 mars 2019

Bilhelvetar

Jag hatar bilar och särskilt våra två. Ikväll när jag skulle köra hem från Hugos innebandyträning så funkade inte belysningen på instrumentpanelen. Det här var alltså på den "fungerande" bilen som hämtades från bilverkstaden i morse. Jag orkar inte!

Det positiva med dagen? Jo jag fick tillslut ihop så jag kunde träna på gymmet. Bjuder på ännu en spegelselfies med munsår.


Men vad fan ska jag annars lägga upp i bildväg här i bloggen. Det är lite torka på den fronten just nu...

Medan Hugo spelade innebandy för glatta livet så gick jag och mitt trogna promenadsällskap Ebbot på promenad. Idag har det varit helt underbart väder! 15 grader varmt och det även nu på kvällen. Kunde gå i bara en tunn träningsjacka. Ett annat tecken på att det är vår är alla som är ute och går och som inte har hund. Jag möte fler människor utan koppel i sina händer än med koppel. Det händer inte speciellt ofta under vinterhalvåret.

En och en halv timme traskade vi runt. Hann lyssna på inte mindre en två poddar.

Nu är jag supermega trött och ska samla krafter inför veckans sista jobbdag! Fredag, du är efterlängtad:-)

//Sofie




Inga kommentarer: