10 mars 2019

Tränat och promenerat

Innebandysöndag! Först lämnade jag av Leah på hennes träning och sen vidare för att lämna Hugo på hans träning med innebandylaget. De brukar annars inte ha på söndagar men idag var det lite extra.

Jag vaknade tidigt i morse. Somnade direkt efter att mellon slutat igår. Tycker ändå det var en helt okej låt som vann även att det inte var en personlig favorit. Får man högst poäng av både den internationella juryn och svenska folket så känns det ju ändå som att det var rätt låt som vann.

Jag kände mig iallafall så pass pigg så jag drog till gymmet innan alla andra hade vaknat. Så skönt att känna att jag hade ork i kroppen!

Lugn och skönt är det med när man kommer tidigt en söndagsmorgon till gymmet. Helt perfekt!


Sen blev det som sagt en massa farande till olika innebandyträningar. Däremellan så var jag förbi och slängde tolv kassar med skräp på återvinningsstationen. Helt sjukt så mycket det blir på kort tid!

Ebbe och jag tog oss en promenad i det fina vädret innan det var dags att hämta Leah. Så skönt när solen lyser. Tankar d-vitamin för fullt!

Håller just nu på att göra mig i ordning då jag, mamma, Elin och Frida ska iväg och kolla på Mia Skäringers "No More Fucks To Give". Ska bli skoj!

Ska bara sminka fejjan och hoppa i en klänning så är jag redo sen:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: