28 mars 2019

Värdelös start på dagen

Vaknade pigg och glad halv fem och tog på mig träningskläderna för att dra till gymmet. Kommer ut till en igenisad bil så börjar med att få den varm och skrapa rutorna. Men när jag sen sätter mig i bilen och ska åka iväg så lyser det på instrumentpanelen och piper. Något fel med bromssystemet så jag kom inte så långt...

Så sjukt irriterande! Vi har inget flyt med bilarna just nu. Opel har varit inlämnad och ska hämtas nu på morgonen. Renault har vi just haft inlämnad på service och nu strular den så vi förmodligen måste lämna in skiten igen. Nackdelen med att ha äldre bilar är när de börjar strula för då verkar det bara fortsätta.

Så det blev ingen träning för mig. Sjukt irriterande när jag satt påklädd och redo. Inställd på att åka till gymmet. Nu blir det att följa med Pontus i hans jobbil och sen hämta den andra bilen så vi har någon som fungerar iallafall. Tur Pontus har sin jobbil annars hade det varit svårt för oss.

//Sofie 

Inga kommentarer: