17 mars 2019

Morgonträning

Det har inte varit någon vidare flyt i min träning sista veckorna. Det har blivit ungefär två pass i veckan (den här veckan bara ett) men ja, så är det just nu. Kroppen måste ju kännas pigg och bra för att kunna träna. Idag när jag vaknade så kände jag mig just det. Väldigt skönt må jag säga! Inget tryck i bihålorna och ingen näsa som rann nonstop av snor.


Älskar ju att kunna träna tidigt då det är lugnt med folk och kroppen är fylld med energi efter nattens sömn. Om jag får känna mig pigg i veckan som kommer ska jag försöka gå upp innan jobbet och träna. De har nämligen ändrat tiderna när gymmet öppnar så nu kan man träna redan 04.00. Om jag går upp 04.30 borde jag hinna träna innan jag åker till jobbet. Sjukt tidigt, men å andra sidan går jag ju alltid och lägger mig tidigt så mina timmars sömn får jag nog ihop ändå. Värt och testa och se. Det får bara inte bli för stressigt med att hinna göra mig redo för jobbet sen för då är det inte värt det. Ja, jag får helt enkelt testa och se om det kan funka.

//Sofie 


Inga kommentarer: