27 mars 2019

Hej onsdag!


Jag har tänkt att det är tisdag idag, men så skönt att det då är onsdag istället:-) Veckan tickar på som vanligt. Morgonen har hittills bestått av träning på gymmet, duschning och snart jobb.

Upptäckte när jag gluttade in i kylskåpet att det är dags för mathandling igen så det får nog bli min uppgift ikväll då Pontus ska iväg på tennis med Leah. Mataffären känns som ens andra hem i perioder. Tycker verkligen inte de var längesen jag var där och storhandlade. Skulle vilja ha en fast dag i veckan att göra det på men det brukar alltid skita sig av någon anledning. Så det varierar när det blir av så kanske därför det känns som det är så tätt mellan gångerna.

Nu ska jag sminka fejjan. Kom på att det har jag ju glömt! Vill ju inte skrämma slag på nån:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: