18 mars 2019

Gröna naglar

Efter jag jobbat idag så hade jag tid för att få naglarna fina igen. Tog bort det rosa och satsade på grönt den här gången.


Himla nöjd blev jag! Grönt är en favorit färg. Precis som blått. Och gult, gult är också en favorit färg. Tycker om de flesta färger, men dessa är jag nog lite extra svag för.

Vet ni vad som slog mig nu ikväll? Att jag idag inte känt av min bihålor någonting alls. Inte det lilla minsta. Inte när jag böjt mig framåt, inget tryckande i ansiktet och ingen värk. Helt otroligt! Började tänka efter och det var nog i mellandagarna sist som det hände.

Det här är en av de längre perioderna jag haft där jag verkligen känt av bihålorna så intensivt under så lång tid. Jag har ju klarat mig undan från att ha blivit så däckad att jag behövt få antibiotika utskrivet, men jag har ju varit helt genomförkyld i stort sätt hela 2019 och det har ju medfört att jag haft ont i/känt av bihålorna hela tiden. Hoppas att det kan få vara lugnt nu och jag kan få känna mig piggare:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: