25 mars 2019

Våren du är efterlängtad!

Jag ÄLSKAR den här årstiden. Jag älskar framförallt ljuset. Att det fortfarande är ljust ute när klockan är över 18 på kvällen. Så underbart!

Jag fick rycka in och köra barnen till deras fotbollsträning ikväll och jag tog då med Ebbe för att rasta av oss båda medan barnen hade sin träning. Så himla fint det är ute nu.


Till och med Ebbe satte sig ner för att beskåda utsikten över sjön.

Fast det är rätt kallt på mornarna och kvällarna. Idag mitt på dagen sken solen och det var flera plus grader, men nu ikväll saknade jag att jag ingen mössa hade på mig som värmde öronen när jag gick. Det är inte så lätt att klä sig när det är såna här mellanårstider.

Pontus hade lagat en supergod laxgryta till middag när vi kom hem. Den slank ner utan några större problem. Nu ska jag göra mig redo och hoppa i pyjamasen och lägga fram träningskläder. Målet är ett morgonpass. Se om jag tar mig upp.

//Sofie 

Inga kommentarer: