25 mars 2019

Hej hej måndag!

Hej vecka 13! Nu är det nedräkning till påsklovet, bara tre veckor kvar nu. 


Påsk har känts så avlägset, så långt fram, men vi närmar oss den med stormsteg nu. Något påskfint med fjädrar, påskkärringar och annat pynt blir det inte här hemma i år. Vi bor som sagt i renoveringskaos och det kommer inte vara klarat på långa vägar så känns bara deprimerande att försöka få fram påskgrejer i den här röran. 

Pontus är iallafall bättre i sin hand så han är och provjobbar idag för att se hur det känns. Hoppas att det vänt nu. 

Jag ska på möte idag med cheferna angående vad de ska göra med mig. Typ. Jag har varit och gjort ett arbetsförmågetest via kommunens företagshälsovård och resultatet därifrån har kommit. Det står väl mer eller mindre att jag behöver byta arbetsmiljö för att kunna få fortsätta må bra. Men det är många frågetecken kvar som hänger i luften så hoppas att få svar på några av dem på mötet idag. Gå tillbaka till barngrupp/jobba som undersköterska känns inte som något vidare bra alternativ för mig. Eller det är inget bra alternativ för mig. Så får se vad cheferna säger. 

Nu ska jag röja undan det sista här innan jag måste hoppa in i bilen och åka iväg! 

//Sofie 

Inga kommentarer: