14 november 2010

23.59

Ja senast då ska arbetet vara inlämnat och här sitter jag och skriver i bloggen. Himla bra Sofie:) Ähh jag ska nog allt lyckas få mitt arbete klart i tid. Nu har jag gjort en lista med det som ska göras innan examen och jag bara älskar att få strycka saker från den listan! Hoppas att allt blir med bra betyg också:)

Varit och firat en himla massa pappor idag. Svärfar, min och sen såklart min underbara sambo som är pappa till de finaste ungarna i hela världen!! Massa fika..Inte bra. Men nu har vi bestämt att vi ska köra järnet (ännu mer en innan) så det är bra:) Krille kom med idéen att varför inte göra något roligt av det hela? Vi är ju fler som vill bli några kilo lättare så nu har vi gjort en tävling av det. Inget återvändo alltså. Alla fick väga in sig och sen lägger vi alla en summa i potten som den som gått ner mest vikt (i %) vinner. Smart va? Och resultat ska det bli även om jag inte vinner..Har ju mina 10kilon jag så gärna vill gå ner. Och denna helgen har jag ätit så gott så jag kan starta med gott samvete redan nu haha:)

//Sofie

Inga kommentarer: