06 november 2010

Alla helgona

Då var det alla helgona helg igen:) Känns inte längesedan sen sist men det är ju ett år sedan.. Snart jul och sen är det påsk och vips är det sommar igen:) *Längtar*

Idag har vi som planer att besöka några gravar.. Eventuellt tigga till oss lunch ute hos mamma och pappa. Gårdagen spenderade vi tillsammans med Sarah och Krille hemma hos dem, Gunnar dök upp han medefter en stund:) Åt god mat och god blåbärspaj samt godis. Så nu har jag verkligen förbrukat min onyttiga dag i veckan. två gånger om i och med den där våfflan hos mamma också..

Sista dagen har avklarats på praktiken.. Skola igen på måndag. Hade hellre varit kvar och praktiserat terminen ut haha men men det är massa annat att som ska göras..Massa skolarbete. Men nu är målet nära i alla fall. Bara att hålla ut! Nu ska jag välja kläder till Leah innan Pontus sätter på henne något helt omatchande..Han brukar lyckas med det rätt ofta de gånger han klär på barnen. Kanske jag som är känslig men jag vill ja att de ska vara fina mina små änglar<3

//Sofie

Inga kommentarer: