21 november 2010

Veckans sista dag är här..

Söndag. Återigen:) Har haft en bra helg. Dagen har ägnats åt babysim bland annat. Jag och Leah åkte själva idag. Pontus får inte bada pga operationssåret så det blev en tjejstund för oss två. Så mysigt! Leah har verkligen damp när hon är i vattnet hon plaskar och har sig så jag är blöt i hela håret när vi går upp fas jag inte doppat huvudet under vattnet. Skitunge:) Lika så funderar jag på att skaffa simglasögon haha. Det är helt världelöst att ha linser i ögonen när man har en liten dampunge i vattnet:)

Robin, Lollo och Lukas har varit/är på besök. Går ju på babysim ihop så vi lunchade tillsammans efteråt. Nu är Pontus och Robin och gejar i källaren med elen, Lollo och Lukas är på promenad och mina barn sover. Och jag, jag sitter och ska plugga. Det är det ja ska göra. Så hej då.

//Sofie

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Hihi, riktiga lirare är de där ;P