18 november 2010

Bilder?

Har inte tid ens att lägga upp några bilder här. Ja jag hinner inte ens ta några bilder nu för tiden. Får försöka bättra mig med det. Bara att det är så mycket som ska göras hela tiden. Längtar såå himla mycket tills jag ingen skola har mer!! Satt HELA dagen igår och bara pluggade och ändå blev jag inte klar med uppgiften. Ahh men jag ska försöka sitta här hemma bland alla barnen och göra färdigt den idag. Har skola i eftermiddag och då kommer svärmor och ska passa Leah och Hugo..Ja Hugo slipper dagis idag. Vi inte ta ut Leah i onödan nu när hon varit dålig så jag kan inte skjutsa in honom till dagis..men farmor tyckte bara det skulle vara mysigt att få ha Hugo hemma också:)

Se hur mycket jag får gjort på skolarbetet. Har en massa tvätt som behövs göras också och toaletter som borde städas..Plus två små busar som vill ha sin uppmärksamhet haha:) Men det rer sig nog:)

//Sofie

Inga kommentarer: