08 november 2010

Leah ute på äventyr!

Idag börjar skolan igen..Nu börjar nedräkningen till examen! Dock har jag två långa dagar nu och mamma som är så snäll ska passa Leah. Hon ska få sova över där mellan idag och natten till imorgon..Kommer vara så tomt här hemma! Men det är mycket mycket smidigare för oss om hon sover där och hon kommer ju ha det kanonbra det vet jag ju. Men tomt blir det...Sen har ju jag och Pontus bokat in våran "egen helg" nu i helgen som kommer. Det bstämde vi för längesen så då visste jag inte att hon skulle behöva sova borta nu också. Så det blir två gånger på en vecka. Och hon har typ aldrig sovit borta från oss innan...Men hon kommer bli bra bortskämd när hon är hemma hos mormor och morfar. Ja och hos farmor och farfar också i helgen:)

Nu ska jag klä på Hugo och mig kläder, shit vad kallt det är ute idag! Blir tjocka vineroverallen)

//Sofie

Inga kommentarer: