10 november 2010

Plugga lite granna

Hmm satte mig för att fortsätta skriva på mitt fördjupningsarbete men det kom av sig visst...

Har varit på promenad med Poker och ÄNTLIGEN är det som min förkylning har släppt helt och hållet nu (ja förutom rinnande näsa men det kan jag ta:). Inga hostattacker alls efter promenaden det är bra:) Haft skola på förmiddagen och då var Pontus mamma här och passade lilla Leah. Snön verkar inte få ligga kvar den..Det är blaskigt ute idag. Synd. När den ändå kommit...Är det snö och lite minus grader så är det bra väder tycker jag. Men det här ovädret som var innan var ingen hit lika så blasket som blir nu efter när det börjar rinna bort. Men men inget vi kan styra över. Och det är väl tur det.

Nu blir det plugg i nån timme i alla fall innan dusch och säng väntar på mig.

//Sofie

PS: Startade dagen dåligt med att strö över kebabkrydda över gröten..Ingen hit. Smakade och undrade var det var för fel på gröten tills jag såg att jag tagit med mig fel kryddburk till bordet. Så dagens lärdom är alltså att alltid kolla en extra gång på kryddburken innan användning!

1 kommentar:

Jenniepennie sa...

Varje dag lär man sig nåt nytt :)