08 november 2010

Får inte ihop det?

Till alla ni som bara lääängtar till julen så mycket, tycker inte ni att snö hör julen till? På alla bloggar jag läser bakas det lussebullar och förväntningarna inför julen är stooora. Men sen i nästa inlägg skriver folk om det kommande ovädret som sägs ska dra in över visa delar av landet i natt och att det är alldeles för tidigt med snö. What?? Jag får inte ihop den ekvationen? Jag har hellre snö och tar julen när det kommer (det vill säga vid första advent)..Det känns mer rätt för mig. Inget emot att folk gillar julen och bakar lussebullar i slutet av oktober/början av november det är deras sak inte min. Men att då gnälla på om det kommer snö, det stör mig:)

//Sofie

2 kommentarer:

Jennie sa...

Tycker jag också! dessutom tycker jag inte man ska baka lussebullar osv när det knappt ens varit halloween:P

förresten tänkte jag ringa dig igår men jag somnade:) så gör det nån dag när jag orkar:)

Zouphie sa...

Haha tänkte ringa dig igår också men sen insåg jag att jag var tvungen att prioritera pluggandet.. Men ring du någon dag när du orkar!! Kram