25 november 2010

Plugga plugga plugga plugga bort din sura min!

För inte fan försvinner den om jag inte själv tar tag i det och pluggar:) Har en inlämning som måste bli klar nu ikväll. Den ska vara inlämnad i helgen men i helgen MÅSTE jag roplugga till skrivningen som vi har på tisdag. Slutprov i geriatrik..Har sån ångest för det där provet så jag hoppas bara att det går vägen så jag blir godkänd!

Har varit i skolan på eftermiddagen och då kom världens bästa mamma och passade Leah under tiden:) Vet i tusan hur många gånger jag skrapat bilrutorna idag men de är många.. Gillar snö men bara det kunde sluta blåsa och ha sig! Det är så obehagligt att vara ue när det blåser innanför jackan hur mycket man än tar på sig.

Nu ska jag plugga handledning och sen..ja sen är väl klockan så pass mycket att jag ska sova:) Eller nej det är ju Lyxfällan ikväll!! Det enda programmet jag ser på ju! Det får jag ju inte missa/glömma:)

//Sofie

Inga kommentarer: