29 november 2010

Måndag

Hittade en bild från i somras på mig och Leah. Jag visar upp hur himla bra babybjörnen är! Vet jag tänkte lagt upp bilden här i bloggen och skriva en liten hyllning till denna babybjörn redan då. Tyvärr blev det inte av. Men här kom en lite hyllning i alla fall. Mitt i ett helt annat inlägg men vad fan:)


Sitter och pluggar samtidigt som jag eldar för fullt i pannan. Det har varit kallt här hemma men nu är det på väg att vända:)

Har precis misslyckats med att tillaga ägg och bacon. Hur kan man göra det undrar säkert ni? Jo det ska jag förklara. Man glömmer helt enkelt bort att man har en superduper bra spis som värms upp på bara en sekund så när man vänder ryggen till är maten redan klar, typ. Så jag har suttit och tvingat i mig svart bacon och mörk brunt stekt ägg precis. Måste ju äta någonting ju. Är så himla godissugen också så det är inte klokt. Blir alltid det när jag ska sitta och plugga en massa en längre stund. Ahh problem:)

Nu ska jag ta och lägga på lite mer ved och sen göra lite nytta.

//Sofie

2 kommentarer:

Emelie sa...

ja, jag älskar också våran babybjörn..väldigt bra!

Hemma på Martinvägen sa...

Haha! Det kan hända även den bästa att man misslyckas med maten ;)