19 november 2010

Fredag var det här!

Denna dagen har jag och barnen varit leediga! Inget dagis och ingen skola..Skönt! Eller jag har plugg att göra så helt avslappnad är jag inte men det ska jag ta tag i nu i helgen. Någon gång när tid ges:)

Tina och Emelie har varit på besök idag. Mycket trevligt! De var lite barnvakt när jag åkte iväg en snabbis till veterinären för att vaccinera katterna. Sen käkade vi lunch ihop och pratade en hel del. Nu är det ju inte så långt kvar (förhoppningsvis) innan Tina och Eddies lille/lilla kommer till världen, spännande! Nu börjar de komma alla små bebisarna, som på löpandeband:) Känns som Leah kommer vara överlägset störst ett bra tag framöver sen haha.

Nu har vi precis ätit kvällsmat. Kycklingsalllad blev det. Gunnar köpte med sig det hit ut. Och nu är det promenad med Poker som står på programmet för min del. SKa bli skönt och komma ut och vändra sig känner jag:)

Ha en bra fredagkväll alla!

//Sofie

Inga kommentarer: