10 januari 2014

Det vill sig inte!

Ikväll heller! Trött jag blir. Suttit i flera timmar och lagt saker i kundkorgen på en hemsida och när jag är färdig så har inte allt jag klickat i kundkorgen hamnat där! Jag bara hatar sånt här...

Förutom det så har jag och barnen haft myskväll här hemma då pappa Pontus är iväg och på grabbkväll. Tänkte vi skulle ha det så mysigt men det var nog naivt tänkt med tanke på att det är fredag och de har gått på dagis hela veckan och jag jobbat. Humören var inte på topp här hemma ikväll. Men vi lyckades till sist köpa oss en pizza och dela på men godiset vi köpte blev det bara några bitar tagna av innan stora tröttheten deluxe slog till!

Barnen somnade rätt snart när de lagt sig och jag ska faktiskt alldeles straxt göra det samma. Är jättetrött jag med. Får göra om min beställning imorgon och hoppas allt jag klickar på hamnar i kundkorgen då:-)

Hade massa jag tänkt blogga om men vi tar det en annan dag.

Natti Natti på er!

//Sofie




Inga kommentarer: