16 januari 2014

Nu tar jag heeelg!

Det ni! Så himla skönt. Är ledig fredag,lördag och söndag. Börjar först måndag kväll så det är mer än godkänt:-) 

Idag har jag befunnit mig på jobbet. Gått i ett men det är skönt! Hann ändå få en rätt lång rast så jag och Poker tog oss en promenad på nästan en timme. Något positivt när det är lite så här lagom med snö, kyla och vinter som det är ute nu är att det är väldigt skönt promenadväder. 

Något som inte är så kul är att jag efter promenaden fick stressa tillbaka till kontoret för att slänga i mig matlådan för att sen skynda ner till bilen som visade sig haft besök av lapplisan som satt en sån där ful gul lapp fram vid rutan. 

Det är datumparkering och såklart hade jag ställt mig på fel sida. Dum som jag var utgick jag från att alla de andra bilarna stod på rätt sida men det gjorde de inte...De hade allihopa fått samma fula lapp på sina rutor. Jaja bara le och betala. 

Efter jobbet var jag och hade introduktion på nya gymmet. Kändes bra! Jättebra tjej som hjälpte mig. Hon var personlig tränare i grunden och det var så kul för hon kom med så mycket förslag och idéer på träningsupplägg. 

Fick även genomgång av olika maskiner och ett eget träningsprogram. Bara till och köra på! 

Haft en bra dag minus den där förbannade p-boten då... :-) Men men! 

Tjing på er för nu ska jag äta pannbiff som Pontus slitit ihop.

//Sofie


Inga kommentarer: