27 januari 2014

Förkylning på gång?

Näsan rinner mer och mer och jag känner mig lite sisådär faktiskt.  Är det min tur nu att bli dålig nu mån tro? Vill inte!

Barnens näsor rinner också lite men det är det enda som tur är. Håller tummarna för att det stannar där och inte blir värre. Vi närmar oss ju vabbruari som någon sa så man vet ju aldrig. 

Kände mig rätt pigg imorse så det blev ett pass på gymmet. Var även ute och gick med Poker i snöyran så kanske inte så konstigt om näsan rinner nu. För fy vilket jobbigt väder det varit idag! Några minus grader och lägg där till en massa blåst! Fryser enda in i benmärgen bara jag skriver om det.

Så nu har barnen och jag intagit soffläge framför en film. Inte alls dumt. Drömmer mig bort till den svenska sommaren och värmen i "barnen i Bullerbyn":-)

//Sofie
Egobild från gymmet idag. Lägg märket till att jag tränade med glasögon. Det brukar jag aldrig göra men det gick ju det med:-) 
Min nya favorit maskin. Det känns ordentligt efter ett pass på den. Som det ska vara:-) 

Inga kommentarer: