19 januari 2014

På rymmen

Hugo och Leah har övergett sina föräldrar i dag. De har fått följa med farbror Jocke och Tina upp till Stockholm för att umgås med Sandra med familj. De ska ha lite födelsedagsfirande då både Linnea och Robban fyllt år nyligen. Pontus han har jour den här helgen (typ tredje helgen på rad..) så vi kunde inte följa med. Men kul att barnen får åka iväg och umgås med kusinerna:-)

Vad har vi då gjort denna lediga barnfria dag? Hmm.. Jag la mig i soffan och skulle påbörja en dvdbox jag fick i julklapp. Resultatet av det blev att jag somnade. Pontus han håller på med renoveringen av sovrummet. Golvet ska hamna på plats. Fy nu börjar jag tröttna på att bo i det här renoveringskaoset som råder på övervåningen. Nu får det gärna bli klart.

Fast när vår rum är klart är det ju datarummet som ska göras och när det är klart så ska lilla toan få sig en makeover och därefter har vi ju trappen som ska bli fin...Det tar aldrig slut!

För att göra lite nytta efter min tupplur på soffan så blev det en tur till gymmet. Så roligt med nytt gym att gå till! Så mycket nytt att upptäcka och lära sig. Det är inspirerande för träningen:-)

Snart ska vi ut och gå långpromenad tillsammans Pontus och jag. Det ska bli så skönt att kunna gå tillsammans. Det händer ju inte alls ofta nu för tiden.

Så är det ser ni.

Tjing på er!

//Sofie




Inga kommentarer: