04 januari 2014

Första lördagkvällen 2014

Och den har jag, som nämnt tidigare, spenderats på jobbet. Gått delad tur som kom hem för ett tag sedan. Pontus och Leah hade gjort tacos som fanns kvar när jag kom hem. Just ätit och ska väl snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon igen.

Hugo han är och har grabbkväll (för att citera honom själv) med morfar. Mamma skulle också jobba i helgen så Hugo skulle passa på att ha egentid med morfar då. Tror minsann morbror Erik också varit med på ett hörn av min facebooks uppdatering att döma:)

Hunnit med en storhandling av mat idag också. Kommit helt ur takt när det kommer till mathandling nu när det varit så mycket helger. Men nu är det påfyllt igen som hoppas det håller sig så ett tag:-)

Nehepp ni. God Natt på er!

//Sofie

Inga kommentarer: