11 maj 2017

Alldeles trötter

Så trött jag är! Orkar egentligen inte alls sitta här och skriva men gör visst det ändå. Känns som en daglig rutin som måste göras, typ som att borsta tänderna. 

Fasst jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här om jag ska vara ärlig. Har jobbat idag och ikväll hade båda barnen fotbollsträning. Pontus tog med dem dit. Kändes inte så jättelockande att följa med i det här vädret när jag inte var tvungen. Lagade middag och grejade med tvätt istället. Ratade Ebbe och drog ett varv med dammsugaren genom huset. Hade gärna hunnit med en vända till gymmet med ska på spinning kl 06 imorgon så får min träning ändå om några timmar:-) 

Nu ska jag stänga ner datorn och säga god natt. Som sagt så är jag en aningens trött ikväll, precis som vanligt med andra ord:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: