16 maj 2017

Jag och Ebbe

Ringde vårdcentralen i morse i hopp om att kunna få en tid idag men tji fick jag. Men imorgon förmiddag ska jag dit så får se vad de säger då. Sköterskan jag pratade med tyckte jag skulle få remiss vidare men får se om det blir så.

Så skönt med en lugn morgon. Jag och barnen åt frukost tillsammans och sen däckade jag och sov i typ 3 timmar. Vaknade med lite mer energi i kroppen så tuppluren var välbehövlig.

Dagens bästa har varit promenaderna med Ebbe. Finns inget bättre promenadsällskap än sin hund. Alltid lika glad över att få följa med, tackar aldrig nej till en promenad:-)

Det var riktigt skönt att få komma ut och få lite frisk luft i lungorna. Behövs efter en dag inne och extra skönt i sånt fint väder.



 Gäsp, ta bilden någon gång då så vi kan gå vidare. 


Livet på en pinne:-) 

Nu ska jag kolla utbudet på dumburken men först se till Pontus som grejar ute i båten. Det sista nu innan vi ska sjösätta henne imorgon. Ska bli så skönt att ha båten i sjön! Ska bli sommarvärme i helgen med så vi tänkte ut och åka då om allt går som det är tänkt. 

//Sofie 

Inga kommentarer: