12 maj 2017

Fredag Baby!

Så skönt med fredag! Underbart och något bättre väder verkar det vara dagen till ära:-)

Den obligatoriska fredagsklänningen är på! Redo att åka iväg in till stan en sväng. Var på spinning i morse vilket var så kul! En månad sedan sist jag var på ett pass så det kändes. Gymmet jag går och tränar på ska ta bort alla pass (tyvärr) så kommer försöka gå på de jag kan nu innan det tar slut helt.

Har faktiskt bokat tid vid tolv idag för att fixa naglarna. Min ena nagel har gått sönder (första gången någonsin sen jag började fixa naglarna på det stället jag går hos) och de börjar se lite tråkiga ut så passade på att boka in en tid när jag såg att det fanns en ledig.

Sen i eftermiddag ska jag iväg på möte med jobbet. Så segt på min lediga fredag men men. Kul att träffa jobbarkompisarna:-)

Nu ska Ebbe rastas innan jag ska åka iväg.

Tjineling på er!

//Sofie 

Inga kommentarer: