14 maj 2017

Träningssöndag!

Sverige kom på en 5:de plats igår, ungefär vad jag gissade på. Tycker dock Portugals bidrag inte alls var något att ha. Fanns många som var bättre men men så här är det väl varje år?:-)

Efter frukosten och lite grejande här hemma så drog jag iväg en sväng och körde ett pass på gymmet. Alltså, det är så skönt att vara inne i de vanliga rutinerna igen och kunna träna! Hoppas min kropp orkar hålla igång nu. Orkar inte med mer sjukdomar och skit.


Shit vilken smutsig spegel de hade på gymmet. Syns rätt väl på den här bilden:-)

Blev lunch på gårdagens rester precis. Så gott, så gott! Pontus är så duktig på att laga mat. Vad skulle jag äta om jag inte hade honom? Mackor i stora lass skulle jag gissa på.

Nu ska vi ut och städa i båten och göra den redo för sjösättning. Vi har siktet inställt på att ha henne i sjön på onsdag men får se om vi lyckas hålla den planen. Alltid mer än vad man tror som ska göras.

Kom på att jag inte visat upp bild på hur naglarna blev.


Inte så lätt att få till nån bra bild men körde på ljusa och vårfräscha naglar. Franskombre på alla naglar utan lång och ringfingret som blev vita med glitter på. Gillar't:-)

Nu ska jag skrubba på båten så den blir ren och fin!

//Sofie


Inga kommentarer: