10 maj 2017

Busy day

Ännu en dag som gått i ett. Det var morgon nyss och nu är det kväll igen så känns det.

Efter jobbet idag bar det av för utvecklingssamtal med Hugo. Fick träffa hans "nya" fröken. Hans vanliga lärare är sjukskriven sen en tid tillbaka men jag har faktiskt aldrig träffat den vikarierande läraren som har klassen nu. Hon var trevlig och verkade väldigt bra. Hugo sköte sig även han bra i skolan. Godkänd i allt och lite där till i vissa ämnen. Han tycker om att gå i skolan och trivs med både kompisar och lärare vilket känns om det viktigaste.

Efter det så blev det lite shopping i min stammis butik Willys innan vi gasade hemåt.

Pontus tog tag i matlagningen och jag passade på att dra till gymmet under tiden. Förnyade mitt gymkort (tagg) vilket kändes så skönt! 14 månader fick man om man köpte ett årskort nu med så nu kan jag träna till mitten av juli 2018:-)


Körde först ett pass på löpbandet och sen ett pass på stegmaskinen. Den är så jobbig, bränner i både röv och ben:-)

Nu blir det sängen så jag är laddad för att klara av torsdagen:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: