31 maj 2017

Inget Internet

Vi har dåligt med Internet men lyckades sno åt mig lite från Pontus telefon så nu sitter jag här ute på balkongen och försöker skriva ihop ett litet blogginlägg. Livet på landet när det är som bäst *ironisådetskrikeromdet*.

Jobbade sent idag då jag hade stängning vilket var längesen sist jag hade. Men det gick bra:-) Var väldigt trött när jag kom hem dock. Jag var tvungen att åka till stan och göra några ärenden innan affärerna hann stänga med så det blev snabbt in i ena affären och snabbt ut från nästa. Lyckades få tag i sånt där reskit med småflaskor för schampo och balsam etc. Har haft sånt innan men kan bara inte hitta det så fick införskaffa nytt. Så smidigt att ha när man reser tycker jag.

Fortsatt min packning här hemma har jag gjort ikväll. Barnens väskor är nu färdiga så de ska klara sig de dagarna som de ska vara hos mormor och morfar. De ville även ha med sig sina cyklar och inlines så får lassa in det i bilen imorgon med.

Nu orkar jag inte sitta här ute och skriva mer. Jag fryser.

Får kika in här imorgon istället och hoppas Internet fungerar bättre då.



//Sofie


Inga kommentarer: