29 maj 2017

En mysig kväll

Usch jag blev helt komatrött precis just nu. Tröttheten kom som ett slag mot huvudet. Tur att det är kväll och jag snart kan gå och lägga mig:-)

Jag skulle hämta barnen efter skolan idag då fritids var stängt men fick jag några barn med mig hem? Nej. Båda två följde med kompisar hem och lekte så jag fick åka hem själv. Men jag lyckades sysselsätta mig rätt bra ändå. Dammsög både hus och altan, tvättade och grejade. Åkte och fixade naglarna innan jag hämtade hem kidsen.

Vi åkte sen och plockade upp Pontus som slutat jobbet och drog ut till svärföräldrarna. Där var även Sarah, Krille, Emma och Ville. Vi fick jättegod mat och rabarberpaj till efterrätt. Barnen hade tagit med sig sina inlines som de åkte på En riktigt mysig kväll har vi haft. Tänk vad man lever upp den här årstiden? Allt känns mycket lättare och enklare på något viss.


Vi passade på och kollade in alla de små kycklingarna som bara var några veckor gamla.


Kusinerna bus:-)


Världens coolaste Ville med solglasögon. träskor och skjorta!


Ville ville även ta kort på mig. Se så glad jag blev!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen på med pyjamasen. Sängen lockar men ska försöka läsa lite innan de blå stängs igen.

//Sofie


Inga kommentarer: