02 september 2009

Han går bättre och bättre dag för dag:)

Hugo han går bara bättre och bättre för varje dag! (annat vore ju konstigt faktiskt:). Igår så hade vi skola och dagis på förmiddagen och sen efter det så åkte vi en sväng hem till mamma och pappa. Träffade Maria en stund där också vilket var så trevligt så:) Sen åkte vi hem och var onyttiga. Gunnar skulle komma över till Pontus och hjälpa honom med en grej så jag frågade om han inte kunde köpa med pizza. Men vad fan ibland måste man bara få unna sig lite. Jag har varit jätteduktig med att inte äta kolhydrater annars så en liten synd kan ju inte skada så mycket.

Annars så är vi lediga idag både jag och Hugo. Eller jag borde sätta mig och gå igenom lite inför ett grupparbete som vi har att göra men jag känner att jag får ta det ikväll. Måste verkligen städa, tvätta, handla idag. Såå roligt, eller inte, men det är nödvändigt tyvärr. Hatar att ha oordning omkring mig. Mamma skulle nog titta förbi en sväng idag också. Hon har ju inte sett katterna ännu så hon var lite nyfiken.

Nu ska jag äta min frukost och sen ta tag i all tvätt plus allt det andra.

//Sofie

Inga kommentarer: