27 december 2009

24 veckan

Idag går jag in i 24 veckan redan! Tiden går verkligen fort..bara 3 ½ månad kvar tills vi är ett barn till i familjen. Ska ta ett klassiskt kort på magen (som jag faktiskt inte gjort ännu..har inte tyckt det varit så mycket att ta kort innan på men nu har jag ju faktiskt fått en riktigt bebismage:) lägger upp det senare. Vi ska snart iväg och hälsa på Pontus mormor en sväng. Hugo och jag har haft en slömorgon. I och för sig vaknade han vid sextiden och var helt nerbajsad och skrek helt hysterisk. Bättre blev det ju inte när vi skulle duscha honom och varmvattnet var helt slut.. Lilla killen! Men det gick bra och efter en flaska välling var allt på topp igen:) Pontus som har svårt att ligga och ta det lugnt gick ut efter frukosten och sågade ner lite träd i trädgården. Hugo somnade om efter ett tag och jag låg i soffan och halvsov framför TV. Såå skönt!

Nu måste jag göra mig klar för Pontus tjatar på mig att vi ska åka snart. Men som sagt så ska jag försöka lägga upp lite bilder här senare idag!

//Sofie

Inga kommentarer: