13 december 2009

Lustig lärare

Vi har en lärare som huxflux åkte på semester nu precis innan juluppehållet. Bara det att hon meddelat olika till olika personer om hur länge hon tänkt vara borta..ehh. Visst hon ska sluta som lärare hos oss efter jul och börja arbeta i Norge men ändå. Och mitt i allt så har inte vi gjort färdigt det vi ska i kursen. Men när jag gick in och kikade på hemsidan precis så har hon lämnat ett meddelande om att vi ska ha en stor gruppredovisning på torsdag! Bra framförhållning man kan ha.. Inte för jag egentligen ska klaga då vi inte har så mycket annat att göra för tillfället men jag blir ändå lite irriterad över hur det hela går till. Skulle en elev göra så här skulle den ju bli utslängd från skolan. Irriterad jag blir.

Bra start på en söndag efter sjukdom och allt. Gnälligt värre det här blev då men vad tusan.

//Sofie

Inga kommentarer: